Известие

Collapse
No announcement yet.

Почна се!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ейй, браво за избора, за ежедневка не знам дали става, ама е хубава! Май малко завиждам...
    A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

    Comment


    • Честито и весело пързаляне !

      Comment


      • Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщение
        Ейй, браво за избора, за ежедневка не знам дали става, ама е хубава! Май малко завиждам...
        Става-става!
        Най-идиотското на тая кола е, че както всяка друга Тойота е пълна скука!
        Много трудно и рядко се троши!
        Много безаварийни, Бебок!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          Става-става!
          Най-идиотското на тая кола е, че както всяка друга Тойота е пълна скука!
          Много трудно и рядко се троши!
          Много безаварийни, Бебок!
          Не подценявай колегата,да не е взел някое Версо,че да кара като пенсионер.Отсега ми мирише на гуми.

          Comment


          • Много безаварийни километри и да не забравяш 33йката.

            Comment


            • разви ми се полуоската от кутията колеги та въпрос имам по тая тема - мога ли да карам само на предно дясно колело до отстраняване на повредата, ако съм обезопасил полуоската да не се удря никъде?
              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

              Comment


              • не.просто няма да мръднеш на милиметър
                точка

                Comment


                • ми, даже си я паркирах че трябваше да се махне от пътя .. но се подпира на колекторите и ги чупи като се върти
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                    ми, даже си я паркирах че трябваше да се махне от пътя .. но се подпира на колекторите и ги чупи като се върти
                    Стига бе, ти да нямаш шпер? Щото ако е паднала изцяло, диференциала ще върти само свободният фланец.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • иска ми се, но не би трябвало да имам, като слагахме кутията всичко си беше нормално
                      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                      Comment


                      • Ами написал си го!
                        Държала е контра в колектора и за това го е потрошила.
                        Шпера ти е бил колектора
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • какво направи пак бре Криско мен редовно ми се развиваха болтовете на полуоската от към скоростната кутия и накрая с лепило за резби се реши проблема дори последния пат като се отвиха и падна полуоската се връщах от Варна както и да е ако ти се е откачила полуоската няма как да мръднеш и милиметър както каза Боби ти да нямаш шпер аз просто друго обяснение нямам или да не са правили заварки вътре в кутията....

                          Между другото винаги като съм тръгвал с гуми винаги остават 2 следи пробвал съм 10тики хиляди пъти и се си мисля че има нещо като полушпер но като ми падне полуоската и немога да мръдна защо......

                          А криско полуоската я слагаш по следния начин махаш джантата от болната страна сваляш всички болтове почистваш ги с обезмаслител или бензин или каквото имаш под ръка нагласяш полуоската на мястото намазваш с лепило за резби само резбата (една капка стига) и завиваш и така всички 6 болта трябва ти само крик ключ за болтовете на джантите шестограм (не помня кои номер ма имам 3 такиз ) лепило за резби и почистващ препарат аре деистваи тва може и най босия да го направи но все пак ако се затрудниш ще доида да ти закача полуоската

                          ---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:53 ----------

                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Ами написал си го!
                          Държала е контра в колектора и за това го е потрошила.
                          Шпера ти е бил колектора
                          Абе дърт пак си без очила и трезвен полуоската се е откачила от кутията и е паднала на колекторите демек се е държала на колелото само понеже ако се откачи от колелото и увисне пада на асвалта и май хич няма да докосне колектора
                          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
                            какво направи пак бре Криско мен редовно ми се развиваха болтовете на полуоската от към скоростната кутия и накрая с лепило за резби се реши проблема дори последния пат като се отвиха и падна полуоската се връщах от Варна както и да е ако ти се е откачила полуоската няма как да мръднеш и милиметър както каза Боби ти да нямаш шпер аз просто друго обяснение нямам или да не са правили заварки вътре в кутията....

                            Между другото винаги като съм тръгвал с гуми винаги остават 2 следи пробвал съм 10тики хиляди пъти и се си мисля че има нещо като полушпер но като ми падне полуоската и немога да мръдна защо......

                            А криско полуоската я слагаш по следния начин махаш джантата от болната страна сваляш всички болтове почистваш ги с обезмаслител или бензин или каквото имаш под ръка нагласяш полуоската на мястото намазваш с лепило за резби само резбата (една капка стига) и завиваш и така всички 6 болта трябва ти само крик ключ за болтовете на джантите шестограм (не помня кои номер ма имам 3 такиз ) лепило за резби и почистващ препарат аре деистваи тва може и най босия да го направи но все пак ако се затрудниш ще доида да ти закача полуоската

                            ---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:53 ----------



                            Абе дърт пак си без очила и трезвен полуоската се е откачила от кутията и е паднала на колекторите демек се е държала на колелото само понеже ако се откачи от колелото и увисне пада на асвалта и май хич няма да докосне колектора
                            Ти с очилата не се ебавай, че преди три дена се строшиха и сега се кьоравя, ама след няколко дена ще се оправя.
                            Аз верно разбрах, че се е откачила от към колелото и за това ръся простотии.
                            За другото си взимам забележка!
                            Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 11:10.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • А ти като старши скрапер имаш ли си на представа или поне някво обяснение защо ми се връткат двете колела заедно!!!

                              Съжалявам за остаклението ти незнаех

                              ---------- Post added at 22:36 ---------- Previous post was at 22:35 ----------

                              сега вече си само чичка със шкембенце
                              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                              Comment


                              • Единственото обяснение е блокиране на някой чарк.
                                Поне разумно.
                                Предполагам, че говорим за нормално предно предаване.
                                Как се държи в завой?
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X